perjantai 23. toukokuuta 2008

Perjantai

Eilen kirjoitettua: Hiljainen hetki töissä, perjantai fiilis ja aurinko paistaa, missäkähän ne ihmiset ovat? Terassilla, vai?! Aamupäivä oli yhtä juoksemista, ehdin suhailla kangaskaupassa ostamassa juhlapukukangasta ystävälleni (lupasin tehdä hänelle mekon häihin), H&m:ltä mukaan tarttui bikinit, violetit balleriinat (puolustuspuhe: minulla oli huonot kengät jalassa, enkä osannut odottaa näin lämmintä päivää.), rannekoru sekä hiusnapsu, sitten suuntasin kirjastoon palauttamaan kirjoja (olin ihan varma, että kuljettaisin lainaamani kirjat Ouluun asti, hyvä minä!!). Kiiruhtaessa Hämeenkatua toiseen päähän, ehdin vielä pikaisesti käydä Uffella. Löysin yhden aika hassun 80- luvun hameen, jonka ajattelin tuunata mekoksi, lisää pituuttaa saisi laittamalla helmaan esim. mustan kangaskaitaleen - tai sitten siitä tulee jotain muuta kummallista, we'll see. Postauksia retrohameesta myöhemmin. Lisäksi olen etsinyt kuumeisesti sellaisia jumppatrikooleggareita ja sitä hiihtarimalli leggaria. No eipä löytynyt H&M:ltä eikä Gina tirkotista, mutta onneksi Seppälä pelasti, vihdoinkin minulla on hiihtarileggarit. Ja hei ilokseni uusi Trendikin oli ilmestynyt, kyllä huomenna tulee leppoinen junamatka - minä, 7 kassia ja Trendi.

Löydöksiä henkalta...ja ranskalaista kahvilamusaa Mokosta.


Matkalukemista ja Bonarilta vikakierroksella löytämäni suloiset kengät, harmi, että ne ovat liian pienet..

Ja kuvia viime viikonlopun roundtripiltä, jostain Jyväskylän läheltä...

Huomautuksia aiempaan, niitä kasseja oli sitten kahdeksan ja junaan raahautuminen ja pois pääsy oli yhtä tuskaa... Nyt katsomaan Euroviisujen pistepörssiä, oma suosikkini Teräsbetonin ohella on Turkki.

Aurinkoista viikonloppua!

Ei kommentteja: