torstai 30. huhtikuuta 2009

Would you stay?

Tilannetsekkaus. Pari viikkoa sitten pomoni ehdottivat töissä, että jäisin kesäksi New Look:iin...olen pyöritelly ajatusta mielessäni, ja nyt viimein olen ihan satavarma, että haluan viettää kesän Englannissa. Tämä kulttuuri, elämäntyyli ja ihmiset viehättävät minua, eikä tämä kaksi kuukautta yksinkertaisesti riitä minulle. Kiire tulee hoitaa asioita; pitää irtisanoa asunto, luopua kesätyöpaikoista Suomessa, buukata lennot takaisin tänne yms...Huomenna pitäisi käydä selvittämässä kuinka saan avattua pankkitilin täällä, palkka kun luonnollisesti maksetaan puntina...Voi kait sanoa, että Englanti on vienyt jalat alta. Olen niin iloinen! Kerrankin vietän hieman erilaisen kesän!

Tässä jotain kuvia viime viikonlopulta... ja no The Soakista. Minkä sille voi, että paikka on niin cool, että siellä pitää poiketa tuopillisella vähintään pari kertaa viikossa.




Aloittelupirskeet kammarissani.


The Soak and the happy face.

3 kommenttia:

tradeink kirjoitti...

the happy face

Satu kirjoitti...

tradeink; yes I'm!!!

tradeink kirjoitti...

cross of zonal almighty.
blesses.