perjantai 26. syyskuuta 2008

Blog in, again

Huomaamatta aika on kulunut siivillä. Blogini päivitys on kiireen keskellä siirtynyt aina sinne "huomiseen". Mutta tänään, tänään minulla on VAPAAPÄIVÄ. Nyt voin jo huokaista, sillä kiireisenä pitämäni juhlapukukurssi harjoituksineen on helman kääntämistä vaille valmis. Hymyillä voi jo ihan siitäkin syystä, että maanantaina minulla alkaa kuuden viikon työharjoittelu tavaratalossa, ja saan unohtaa hetkeksi kouluun liittyvät haasteet sekä aamuviiden herätykset. Lisäksi vuorokaudessa saan käyttööni kolme ylimääräistä tuntia, kun ei tarvitse reissata koulumatkoja. Ehkäpä tämä bloginikin alkaa taas elää.

Kiireisestä aikataulusta kertoo se, kuinka huomaamatta lehtihyllyt pursuavat taas uusimpia numeroita, entisten ollessa vielä osittain lukematta. Viimeksi eilen kaupan kassajonossa havaitsin uuden Trendinkin jo ilmestyneen. Omalla yöpöydälläni odottaa vielä lukijaa Olivia, Image ja uusi tuttavuus Luna (joka valehtelematta on säilynyt koskemattomana viimeiset kolme viikkoa). Lehtilukijana olen sen verran pinttynyt, että lukuprosessiani säätelee kirjoittamaton sääntö; lehti luetaan sivu kerrallaan, ei etuilla tai kurkita seuraaville sivuille. Joillakin elämän osa-alueilla on vallittava kuri ja järjestys, toisin kuin kotitöiden kuten siivouksen saralla. Siisteyden suhteen olen oikea hompsuli. Viikon aikana pitkän eteisen käytävälle kasautuu pino kirjoja, koulutarvikkeita ja lennossa vaihdettuja laukkuja ja vaatteita. En koskaan opi, vaan sama tavarapaljous on minua vastassa perjantaisin. Ja joka kerta, kun tässä talossa suoritetaan viikkosiivous, minä esitän silmät sirillään poikaystävälleni lupauksia siististä eteisestä, jossa tavarat ovat löytäneet oman paikkansa myös kiireen keskellä. Sitä odotellessa...Mukavaa viikonloppua!



villapusero # second hand
nahkahame # lindex
sukkahousut # h&m
musta trikoopaita # h&m
kengät # second hand

3 kommenttia:

Boobettes kirjoitti...

Kiva toi neule ja ihanat värit kuvassa :) ootpas kyllä tosi orjallinen naistenlehtien lukemisen suhteen :D tosin oon mäki ehkä vähän samanlainen, eka pitää selata lehti hirmu nopeesti läpi et näkee mitä siel on ja sitte luen kaikki järjestyksessä. jotku kuivat jutut hyppään yli ja jätän niihen merkin et luen ne viimeiseksi (tai en ollenkaan..)..

Satu kirjoitti...

Ihan sama kaava mulla ;)Kuvassa olevan neuleen bongasin Muhoksen kirpparilta eurolla, kun oltiin poikkiksen kanssa matkalla Ukkohallaan mökkireissulle. Kerrassan mahtavia löytöjä tekee juuri maakuntien kirppareista, ja hinnatkin ovat kohdallaan.

Anna-Maria kirjoitti...

Komppaan boobettesia, ihanat värit. Kaikki sointuu niin hyvin tosiinsa. :)